Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Gotlandspärlan
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Gotlandspärlan.
IK Gotlandspärlan
Följ oss för uppdateringar
För vårat A-lag denna säsong.
Det skulle varit två matcher idag medan MP lämnade WO
Kvar blev matchen mot Team Mariestad
Efter väldigt många banfel o stenkakor som fick tas fram o skrivas på så kunde matchen slutföras.
Vinst med 11-9
6543-6627
Bäst blev Andrei 893 och Behring 868
I slutsifferlotteriet så vann Totte 300kr och Stina 200kr grattis till er.
Vi tackar all publik och sponsorer för denna säsong.
Vi har lite KM, 3-manna och SM kvar som skall spelas.
Sen tar vi ett litet sommaruppehåll för att återkomma
i Augusti. 💚
Inga kommande aktiviteter
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera